Моторчето се чува, но позицията й не се променя. Някой знае ли за какво може да става дума? Как се достига до това устройство и как може да се отстрани повредата?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Клапата за циркулация на въздуха
Collapse
X
-
Koлега - ето ти отговора.
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?p=9342#9342
Значи поне до колкото знам това е проблем велик
И просто няма смисъл да се бориш с него.
Довечера ако ми остане време ще ти покажа със снимков матреиал как сам си фиксирал клапата в едно леко отворено положение.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
-
Първоначално публикувано от pr_00fKoлега - ето ти отговора.
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?p=9342#9342
Значи поне до колкото знам това е проблем велик
И просто няма смисъл да се бориш с него.
Довечера ако ми остане време ще ти покажа със снимков матреиал как сам си фиксирал клапата в едно леко отворено положение.
П.П. Ще помогна на който му трябва помощ ма знайте че хич не е лесно0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Знам, че се оправя - въпроса е на каква цена. А и доколкото знам самото моторче е доста скъпичко. За смяна на радиатора на парното и оправяне на смяна на моторчето в Алекс ауто ми искаха 100 лева за труд. Мисля че за да се достигне и до двата компонента се маха почти цялото табло.
Бобо беше казал че може и по лесно, но нека да сподели детайлиAlfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Самата клапа съм я фиксирал в отворено положение за външен въздух. Не съм пробвал да достигна до моторчето, видя ми се много работа да се боря с почти цялото табло. Ако някой знае по-тарикатски начин да се свали устройството или да се осигури достъп до него, ще бъда благодарен да го науча. Иначе стандартния път - жабка, табло, радиатор - го знам, но не ми се минава по него.Alfa Romeo 155 1.7 TS '94
Comment
-
Моторчето се сваля без да се маха нищо от колата, може би само жабката пречи правил съм го на 145-циСамото моторче не се прецаква а се прецаква една електронна схема която се ремонтира лесно и евтино
Цялата ръка трябва да си набутате зад таблото и с два пръста да се направи цялата операцияНещо като основен ремонт през ауспуха
Ама ако ви е мноо зор ще ви го оправа
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Еньо ми е казвал че се чупи остта на моторчето, която е пластмасова, а ако е това проблема- трябва ново моторче. А според колегите от Ланчиа форума причината да се чупи оста е именно електрониката която дава фира и не спира мотора навреме. То се товари излишно и оста се чупи. Поне аз така си обяснявам нещата, естестевено може и да не съм прав!Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от pr_00fЕньо ми е казвал че се чупи остта на моторчето, която е пластмасова, а ако е това проблема- трябва ново моторче. А според колегите от Ланчиа форума причината да се чупи оста е именно електрониката която дава фира и не спира мотора навреме. То се товари излишно и оста се чупи. Поне аз така си обяснявам нещата, естестевено може и да не съм прав!0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Когато бях отворил откъм филтъра, установих, че независимо от позицията на клапата и положението на бутона, моторчето си жужи, но клапата не се движи - нито за затваряне, нито за отваряне. Като я побутнеш с пръст си се клати свободно. Та това ми дава основание да си мисля, че е механично. Ако моторчето придвижваше клапата само в едната посока, щеше или да я затвори, или да я отвори.Alfa Romeo 155 1.7 TS '94
Comment
-
Първоначално публикувано от yoviКогато бях отворил откъм филтъра, установих, че независимо от позицията на клапата и положението на бутона, моторчето си жужи, но клапата не се движи - нито за затваряне, нито за отваряне. Като я побутнеш с пръст си се клати свободно. Та това ми дава основание да си мисля, че е механично. Ако моторчето придвижваше клапата само в едната посока, щеше или да я затвори, или да я отвори.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Само платката може ли да се извади или е закрепена на моторчето?
Каква е процедурата по изваждането?Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
Comment
-
Първоначално публикувано от BoboЦялата ръка трябва да си набутате зад таблото и с два пръста да се направи цялата операцияНещо като основен ремонт през ауспуха
Ама ако ви е мноо зор ще ви го оправа
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Мамка му така си и мислех !!!Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
Comment
Comment