Известие

Collapse
No announcement yet.

Клапата за циркулация на въздуха

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Клапата за циркулация на въздуха

    Моторчето се чува, но позицията й не се променя. Някой знае ли за какво може да става дума? Как се достига до това устройство и как може да се отстрани повредата?
    Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

  • #2
    Koлега - ето ти отговора.

    http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?p=9342#9342

    Значи поне до колкото знам това е проблем велик
    И просто няма смисъл да се бориш с него.
    Довечера ако ми остане време ще ти покажа със снимков матреиал как сам си фиксирал клапата в едно леко отворено положение.
    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от pr_00f
      Koлега - ето ти отговора.

      http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?p=9342#9342

      Значи поне до колкото знам това е проблем велик
      И просто няма смисъл да се бориш с него.
      Довечера ако ми остане време ще ти покажа със снимков матреиал как сам си фиксирал клапата в едно леко отворено положение.
      Интересно аз вече два пъти се преборих

      П.П. Ще помогна на който му трябва помощ ма знайте че хич не е лесно
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Знам, че се оправя - въпроса е на каква цена. А и доколкото знам самото моторче е доста скъпичко. За смяна на радиатора на парното и оправяне на смяна на моторчето в Алекс ауто ми искаха 100 лева за труд. Мисля че за да се достигне и до двата компонента се маха почти цялото табло.
        Бобо беше казал че може и по лесно, но нека да сподели детайли
        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

        Comment


        • #5
          Самата клапа съм я фиксирал в отворено положение за външен въздух. Не съм пробвал да достигна до моторчето, видя ми се много работа да се боря с почти цялото табло. Ако някой знае по-тарикатски начин да се свали устройството или да се осигури достъп до него, ще бъда благодарен да го науча. Иначе стандартния път - жабка, табло, радиатор - го знам, но не ми се минава по него.
          Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

          Comment


          • #6
            слагаш му тел и го правиш с ръчно превключване
            '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
            '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

            Comment


            • #7
              Моторчето се сваля без да се маха нищо от колата, може би само жабката пречи правил съм го на 145-ци Самото моторче не се прецаква а се прецаква една електронна схема която се ремонтира лесно и евтино

              Цялата ръка трябва да си набутате зад таблото и с два пръста да се направи цялата операция Нещо като основен ремонт през ауспуха Ама ако ви е мноо зор ще ви го оправа
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Бобо, моторчето си жужи, без да движи клапата. Мислиш ли, че може да е прецакана схемата? На мен ми прилича на механична повреда. А зор чак нямам, ама любопитството ми е голямо.
                Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

                Comment


                • #9
                  Еньо ми е казвал че се чупи остта на моторчето, която е пластмасова, а ако е това проблема- трябва ново моторче. А според колегите от Ланчиа форума причината да се чупи оста е именно електрониката която дава фира и не спира мотора навреме. То се товари излишно и оста се чупи. Поне аз така си обяснявам нещата, естестевено може и да не съм прав!
                  Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от pr_00f
                    Еньо ми е казвал че се чупи остта на моторчето, която е пластмасова, а ако е това проблема- трябва ново моторче. А според колегите от Ланчиа форума причината да се чупи оста е именно електрониката която дава фира и не спира мотора навреме. То се товари излишно и оста се чупи. Поне аз така си обяснявам нещата, естестевено може и да не съм прав!
                    Да не си прав оста е метална и завършва с пластмасово зъбно колело - но проблема обикновенно не е механичен а както казах в електронния блок коийто управлява моторчето - той изгаря и моторчето винаги се върти в една посока, затова и в случея жужи (работи) но не обръща посоката
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      Когато бях отворил откъм филтъра, установих, че независимо от позицията на клапата и положението на бутона, моторчето си жужи, но клапата не се движи - нито за затваряне, нито за отваряне. Като я побутнеш с пръст си се клати свободно. Та това ми дава основание да си мисля, че е механично. Ако моторчето придвижваше клапата само в едната посока, щеше или да я затвори, или да я отвори.
                      Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от yovi
                        Когато бях отворил откъм филтъра, установих, че независимо от позицията на клапата и положението на бутона, моторчето си жужи, но клапата не се движи - нито за затваряне, нито за отваряне. Като я побутнеш с пръст си се клати свободно. Та това ми дава основание да си мисля, че е механично. Ако моторчето придвижваше клапата само в едната посока, щеше или да я затвори, или да я отвори.
                        Когато въртеше в едната посока и мойта от зор се беше откачила
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Само платката може ли да се извади или е закрепена на моторчето?
                          Каква е процедурата по изваждането?
                          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobo
                            Цялата ръка трябва да си набутате зад таблото и с два пръста да се направи цялата операция Нещо като основен ремонт през ауспуха Ама ако ви е мноо зор ще ви го оправа
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Мамка му така си и мислех !!!
                              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                              Comment

                              Working...
                              X